Re: Problem z laczem (dlugie)

Autor: zdzichu <zdzichu.false_at_krakus.waw.false.s/false//g.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 21:50:50 MET DST

Użytkownik "Artur Marciniak" <arturpendragon@wp.pl> napisał w
wiadomości news:dh1km0$h3k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zrobilem, wedlug mnie, totalnie wszystko co moglem. Problem nie
> zniknal. Co ciekawe, problem w ogole nie istnieje na serwerach
> umieszczonych we Francji. Sprawdzalem lagi w grze na serwerze
> francuskim zaraz po wystapieniu ich na serwerze niemieckim i zadnych
> lagow nie bylo - takze Polacy z ktorymi gram nie narzekaja na lagi na
> serwerach francuskich - jedynie niemieckich.

a kontaktowałeś się z administratorami serwrów w niemczech?
a może są jakieś ograniczenia na ruch z pl/określonychklas adresów?
czy problem dotyczy tylko neo? co z czelo i pozostałymi?

niestety chyba nigdny nikt nie sprzeda gwarancji na działanie internetu
struktura wielu autonomicznych, odrębnie zarządzanych sieci to
całkowicie uniemożliwia, a na dodatek kij nie ma dwóch końców/(y?)
może poproś pisemnie żeby TP postawiło serwer dla neouserów?

--
Z.D.Z.iCH :
parse my email with perl regexp