Re: DSL TP 4Mb/s

Autor: Palo <no_at_way.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 13:20:38 MET DST

Użytkownik "Kamil Bardoń " <slima@darkarmy.invalid> napisał w wiadomości
news:dfcc4m$cik$1@thunar.promontel.net.pl...

> Jestem ciekaw kiedy w końcu w tej infolinii będą pracowały kompetentne
> osoby i w ogóle w telepunktach.
>
> Byłem w telepunkcie pytać o DSL, dowiedziałem się, że nie ma możliwości
> udostępniania poza lokal.
> Czytam regulamin nic takiego nie ma, dzwonie do niebieskiej i się
> okazuje, że jednak jest możliwość.
>

> Dzwonie do niebieskiej zapytać jakie dokumenty potrzebuje, żeby podpisać
> umowę i czy umowa na dsl musi być na to samo nazwisko co umowa na linie
> telefoniczną, pani w infolinii nie wie i odsyła mnie do telepunktu.

> [...]

Przez dwa lata od powstania szacownych Telepunktów zastanawiam się po co to
porobili. Pracują tam mili ludzie, często bardzo młodzi, którzy nie mają
ABSOLUTNIE pojęcia jakie usługi sprzedają. Po moich doświadczeniach w
Telepunkcie wszystkie najchętniej bym rojechałbym buldożerem a resztki
spalił.

Takie moje małe przemyślenia