Re: DSL TP 4Mb/s

Autor: Kamil Bardoń <slima_at_darkarmy.invalid>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 16:33:44 MET DST

crazy bejbi napisał(a):

> dokładnie o to samo pytałem :)
> ale Pani jedyne co umiała powiedzieć, to to, że jest promocja i że dają
> router WLAN zgodne ze standartem ...I...E....E... [i w tym monecie jej
> przerwałem]

Jestem ciekaw kiedy w końcu w tej infolinii będą pracowały kompetentne
osoby i w ogóle w telepunktach.

Byłem w telepunkcie pytać o DSL, dowiedziałem się, że nie ma możliwości
udostępniania poza lokal.
Czytam regulamin nic takiego nie ma, dzwonie do niebieskiej i się
okazuje, że jednak jest możliwość.

Dzwonie do niebieskiej zapytać jakie dokumenty potrzebuje, żeby podpisać
umowę i czy umowa na dsl musi być na to samo nazwisko co umowa na linie
telefoniczną, pani w infolinii nie wie i odsyła mnie do telepunktu.

Wchodzi dsl 4mbit idę podpisać umowę i dowiaduje się, że nie ma dsl
4mbit i to ja musiałem uświadomić panią w telepunkcie, że taki dsl jest.

Nasuwa się myśl: Czy oni NIE chcą sprzedawać usług?