Re: Dostep do Internetu emil 500

Autor: Geko694 <geko694.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 15:37:24 MET DST

witam
Mam obecnie 128/64 adsl w telenecie (multimedia wschod)i jest tragicznie :(,
ciagle mam straty danych (loss`y) jak mozna sie domyslic ping jest bardzo
niestabilny. Pingowalem serwer (tnp lokalny)czas przy 32bajtach wynosil od
64ms do 400ms, sprawdzalem softem ktory byl na plytce emila 'dr.speedtuch'
wyglada na to ze tlumiennosc mojej lini wynosi 40db! a przy 45 zaczynaja sie
powazne problemy z adsl, wiec mysle ze juz przy 40 modem zaczyna odczuwac
problemy w komunikowaniu sie z serwerem.
Jesli czyta ktorys z pracownikow tej firmy moglby mi podac adres mailowy albo
w jaki kolwiek inny sposob, w celu g³ebszego zapoznania z problemem.
PS. Moze ktos wie z jakiego lacza kozysta siec telenetu(wschod)?

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/