Dostep do Internetu emil 500

Autor: Rainog <j.goniarski_at_kutno.mediaclub.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 07:46:10 MET DST

Witam posiada ktos moze dostep do internetu emil 500 z Multimedia Polska
dawnego telnetu ?? planuje na cos takiego przejsc i szukam opini jak to
działa ? jakie predkosci ? jak awaryjnosc ?
Obecnie jestem w kablowce ZURT predkosc 128 a w lokalnej i przez proxy 512
za 90,50 a Multimedia ma pomocje za 512/128 za 90,00 i jak dla mnie to 3
razy szybciej bo przez proxy wszystkiego nie da sie przepusci ma ktos jakies
doswiadczenie lub inne rozwiazanie dla usera z Kutna

Pozdrawiam