Re: EXATEL czy ENERGIS ?

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 14:52:34 MET DST

Użytkownik PZ napisał:
> DSL to technologia dostepowa, ostatniej mili wiec modulacja i to ze jest
> wolniejsza w sensie kb/s powoduje, ze czasy rosna. 32ms to czas ok.

Ale w tpsa jest ta sama technologia, a jakoś się dało do bramy uzyskać
10 ms, do samego końca czyli wspomnianego wyżej Onetu mam mniej bo 22 ms.
Piszę o tym niejako OT ale to w odpowiedzi na zachwyty nad tkt. Nie na
całej linii u nich jest tak pięknie.

PS. Już chyba 4ty miesiąc czekam na przypisanie jakiegokolwiek revdnsa
do IP tego dsla z tkt :/

--
Olek