Re: Dostep do Internetu emil 500

Autor: The Obserwer <SomeWhere_at_behind.the.firewalls.on.the.net>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 16:52:34 MET DST

Pink napisał(a):
> Użytkownik "Rainog" <j.goniarski@kutno.mediaclub.pl> napisał w wiadomości

> O Emilu możesz tutaj przeczytać. http://tinyurl.com/2u5ts
>
> Radzę lepiej wziąć Neostradę.
> Działa bezawaryjnie i nie ma problemów z całkowitym wysyceniem łącza.

Nie dajesz szans firmie, akurat od tamtego czasu mocno zmodernizowali
sieć, więc o sytuacji z problem z wysyceniem łącza nie powinno być
problemów, dodatkowo popatrz też tu: http://tinyurl.com/2proo

AFAIK Kutno ma b. dobre połączenie z resztą sieci Multimedii, co do
ostatniej mili miałem okazję tylko monitorować tylkanaście takich łącz
jeszcze za czasów PT "Centrala" i działałby b. dobrze