Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 09:56:11 MET DST

Thu, 28 Jul 2005 08:47:28 +0200, użyszkodnik wer <arx-net@o2.pl>
napisał:

> A teraz odpowiedz jak mozna z nimi konkurowac w produkcji? Zejdziesz z
> pensja do 80 groszy za godzine?

oczywiscie ze nie zejde, konkurowanie z nimi na polu produkcji towarów
jest niieporozumieniem. niech oni pracują za nas, a my bedziemy za
nich odpoczywać czyli będziemy się zajmować inteligentniejszymi i
lepiej płatnymi zajęciami :)

> Po czesci wynika to z tego, ze ktos
> kupi sobie chipa z linuxem, zainstaluje i juz czuje sie adminem. Potem
> stawia sobie serwer i oferuje uslugi. Oczywiscie nikt nie patrzy na
> jakosc i koszty. Po tem odbieram telefony dlaczego macie takie drogie
> serwery, bo ja widzialem w sieci po 30 zl za rok. Mozna tylko
> odpowiedziec to prosze sie skontaktowac z tym dostawca, pewnie jest w
> domu, o ile mama go nie wyslala po ziemniaki.

ja nie rozumie ludzi którzy zadają tego typu bezsensowne pytani. widzi
taniej to niech sobie tam idzie, inna sprawa jak się mu próbuje
wciskac drogie usługi ale Ty pewnie tego nie robisz :P

--
futszaK
"Od samego początku celem hakera było zniszczenie danych znajdujących