Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 08:33:41 MET DST

futszaK wrote:

> ja nie rozumie ludzi którzy zadają tego typu bezsensowne pytani. widzi
> taniej to niech sobie tam idzie, inna sprawa jak się mu próbuje
> wciskac drogie usługi ale Ty pewnie tego nie robisz :P

300 zl netto za duzy serwer z domena to nie jest duzo chyba? Ostatnio
patrzylem na cenych w Czechach. Spory serwer wirtualny (5GB) kosztuje
132 zl miesiecznie (z tym, ze oni maja w serwerowni hurtem 1Mbit za 15
euro). U nas na taki serwer z taka cena to moze by sie znalazlo z dwoch
chetnych rocznie.

wer