Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca

Autor: wer <arx-net_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 08:47:28 MET DST

futszaK wrote:

> nie za miske ryżu tylko za ok 800zł w przeliczeniu na nasze, darmowa
> opieka socjalna, tańsze towary w sklepach,praktycznie nie istniejące
> zatory płatnicze z robienie których trafia się poprostu do więzienia

Skad to 800zl? Za godzine dostaja jakies 25 centow. To jest 3 dolary
dziennie (tam sie nie pracuje 8 godz.). Czyli max 100 dolarow
miesiecznie. Jaka darmowa opieka socjalna? No chyba, ze jest
pracownikiem panstwowym albo czlonkiem partii.

Druga grupe pracownikow stanowia wiezniowie obozow reedukacyjnych.
Dostaja miseczke ryzu, kilka przemowien propagandowych, kilka godzin
snu, a reszte czasu przeznaczaja na prace.

Co do zatorow platniczych. Kto moze sobie na to pozwolic ten moze. Poza
tym dotyczy to raczej dyrektorow przedsiebiorstw panstwowych, a nie
malych fabryczek.

Nie zapominaj, ze na prowincji nie zarzadzi panstwo czy partia, tam
rzadza lokalne mafie (triady). I tam placa 25 centow za godzine to moze
byc marzenie kazdego robotnika.

A teraz odpowiedz jak mozna z nimi konkurowac w produkcji? Zejdziesz z
pensja do 80 groszy za godzine?

Taniosc hostingu wynika tez z tego, ze jest zapotrzebowanie na takie
uslugi. Wiele firm wiesza statyczny html, aktualizacja raz na dwa lata.
Poczte raz na tydzien ktos sprawdza. Po co maja placic kilkaset zlotych
rocznie jak moga za 30 zl rocznie? Ile skrzynek firmowych jest na wp czy
onecie? Rynek jest u nas "zepsuty". Po czesci wynika to z tego, ze ktos
kupi sobie chipa z linuxem, zainstaluje i juz czuje sie adminem. Potem
stawia sobie serwer i oferuje uslugi. Oczywiscie nikt nie patrzy na
jakosc i koszty. Po tem odbieram telefony dlaczego macie takie drogie
serwery, bo ja widzialem w sieci po 30 zl za rok. Mozna tylko
odpowiedziec to prosze sie skontaktowac z tym dostawca, pewnie jest w
domu, o ile mama go nie wyslala po ziemniaki.

wer