unikod (was: Oficjalne oĹ?wiadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca)

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 19:53:12 MET DST

Bronek Kozicki <brok@rubikon.pl> wrote:
> wydaje mi się że oznacza to iż można i już

To zależy, jak zdefiniujesz "w Polsce". Ja zrozumiałem "w polskiej
części Usenetu". To jeszcze nie "można i już". Dopuszczone na razie
eksperymentalnie. Jak będzie można, to na www.usenet.pl się pojawi
stosowna notka.

Jeżeli chodzi o strony WWW, maile i inne usługi, to proszę bardzo,
używaj, gdy potrzebujesz. :)

> Zresztą bez Unicode trochę trudno rozmawiać np. o cenach w
> euro, funach szterlingach czy jenach

Patrz, dobrze Ci poszło bez unikodu.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal