Re: Problem z Kaaz_

Autor: Marcin Jurczuk <mj-usunto_at_tkb.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 23:15:31 MET DST
Message-ID: <slrndcr6rf.b0n.mj-usunto@noc.tkb.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

On 2005-07-07, Tomasz Paszkowski <acid@wp.pl> wrote:
>>>
>>> 400 zł per 1Mb/s (bez TP) jak się dobrze ponegocjuje i kupi więcej !
>>
>> A brak przerw konserwacyjnych (zapisane w umowie?) nie skomentujesz?
>
> jak raz na tydzień (np: w sobote rano) zrobisz sobie okienko techniczne nikt
> nie będzie narzekał !
>
Buehehe :)
Gdybym raz na tydzień robił przerwę to bym chyba długo nie wytrzymał
natłoku telefonów :P i po takim 4 okienku technicznym miał rozmowę
z prezesem ...

Z zycia: Przychodzę do pracy 4 rano - trzeba podmienić soft na routerze, i
kilka innych pierdół - w sumie może z 15-20 min przerwy.
Ruch na łączu - 30 Mbps - najmniej ile uświadczam w ciągu doby.
Kładę router i jakieś 2-3 minuty potem telefon zaczyna barabanić ..
i barabani mniej więcej przez 15 min po tym jak już wszystko wstało.
A po 9 i tak dzwoni paru "oburzonych", że oni mieli coś ważnego
do sciągnięcia/obejrzenia/wysłania o tej 4 rano i reklamację chcą
złożyć ...

A płaci całe 50 PLN....
Nie wiem jaką ty masz sieć ale ja mam wrażenie, że u mnie w Białymstoku
jest wyjątkowe natężenie upierdliwców :P

-- 
Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE
Received on Thu Jul 7 23:20:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Jul 2005 - 23:40:01 MET DST