Re: Problem z Kaaza

Autor: Marcin Jurczuk <mj-usunto_at_tkb.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 23:03:39 MET DST

On 2005-07-07, Mateusz Swatek <mateo@ip24.pl> wrote:

> bardzo ambitnie - zakladajac ze czasem siec ma ilosc userow wyrazajaca sie w 4 cyfrowej liczbie

A jaki to poblem - ja mam w sieci liczbę userów wyrażoną
4 cyfrową liczbą i to w tej drugiej połowie tej liczby
Miałem na testach sprzęt który jest w stanie w czasie
rzeczywistym każdego z np. 5000 tys userów przeanalizowac
zakolejkować, i zrobić z jego strumieniem danych
co tylko wyobraźnia mi przyniesie.
I dodatkowo wygenerowac raport po czym tylko tam można
(IP,PORTY,APLIKACJA) wymyśleć. Owszem taki sprzęt
to często 5 cyfrowa kwota w USD ale jak się ma pare tysięcy
userów to nie są do "wielkie" pieniądze....

--
Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE