Re: Problem z Kaaz_

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 21:40:43 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

> Czegoś, co niekoniecznie jest zapisane w umowie? Np. CIR
dajesz Frame Relaya ze klienci o CIR'a sie dopominaja ?

>, publiczny IP,
a to akurat bardzo przydatne w dzisiejszych czasach
zreszta nie widze z tym problemu - my chyba zaczniemy pobierac oplate ze NAT'owanie klientow - wiecej zarobie

> brak jakichkolwiek przerw konserwacyjnych? Nie żartuj.. pewnie dobrze
> wiesz, ile płaci się za łącza z CIR'em, że publiczny IP często kosztuje
> (pieniążki lub dobre uzasadnienie), podobnie, jak przekierowanie
> jakiegokolwiek portu (lub obie te rzeczy są niemożliwe), że przerwy
> konserwacyjne są wpisane na stałe w takie usługi, jakie świadczy
> ISP/Operator itp.
powiedz mi kto zaplacil kiedys za adresy IP ?
myslalem ze sa za darmo
a to ze ktos dostaje 5 IPkow kupujac usluge nieopratorska celem swiadczenia uslug dostepowych ...

potem sie dziwisz ze klient woli neostrade
a tam dziala mu caly czas, ma zewnetrzny adres bez proszenia, dziala Skype itp.

--
Mateusz