Re: Problem z Kaaz_

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 23:38:32 MET DST

Mateusz Swatek napisał(a):

> dajesz Frame Relaya ze klienci o CIR'a sie dopominaja ?

O czym piszesz? Może się nie rozumiemy, ponieważ odniosłem wrażenie, że
piszesz dokładnie o tym, o czym ja - post wcześniej.

> powiedz mi kto zaplacil kiedys za adresy IP ?
> myslalem ze sa za darmo

Jednak często trzeba przebrnąć przez nędzną obsługę Operatora, która te
IP sprowadza na Twoje routery, prawda? I chyba na ładną gębę często też
nie dają*.

> a to ze ktos dostaje 5 IPkow kupujac usluge nieopratorska celem
> swiadczenia uslug dostepowych ...
>
> potem sie dziwisz ze klient woli neostrade
> a tam dziala mu caly czas, ma zewnetrzny adres bez proszenia, dziala
> Skype itp.

Mhm, a reszta mojego posta to pies? Publiczny IP to temat numer 1 na
Twojej liście top10?

* - oczywiście mam na myśli adresy IP; w przypadku niektórych znanych
Operatorów, klientom, którzy biorą około 20mbit/s