Re: Problem z Kaaz_

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 20:55:09 MET DST

Tomasz Paszkowski napisał(a):

> I ma racje. Płaci i wymaga !

Czegoś, co niekoniecznie jest zapisane w umowie? Np. CIR, publiczny IP,
brak jakichkolwiek przerw konserwacyjnych? Nie żartuj.. pewnie dobrze
wiesz, ile płaci się za łącza z CIR'em, że publiczny IP często kosztuje
(pieniążki lub dobre uzasadnienie), podobnie, jak przekierowanie
jakiegokolwiek portu (lub obie te rzeczy są niemożliwe), że przerwy
konserwacyjne są wpisane na stałe w takie usługi, jakie świadczy
ISP/Operator itp.

Czego więc wymaga taki użytkownik, za te "40zł / m-ąc" i "opłatą
instalacyną 1zł" ?

Pozdrawiam,