Re: Bledne dane na top100.pl?

Autor: Mariusz <mariusz_at_no-spam.gorzow.org>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 19:42:04 MET DST

Witam

> Ale o co sie spieracie. Co ma do rzeczy kto robi statystyki? Wazne zeby
byly
> rzetelne.

Jak to co ma, pare postow wyzej uwazasz ze ma wiele to ze top100 jest w
home.pl a teraz juz nic nie ma
że te drugie statystyki sa w netarcie?
Jakos sam sobie zaprzeczasz i jakos Tobie nie wierze, bo sie mieszasz sam w
zeznaniach.

> Znalazlem kolejny przekret - wg. top100.pl firma domeny.org
> (http://top100.pl/domeny.org.htm) ma na serwerze dns.nano.pl 4460
> delegowanych domen - natomiast wg. danych z NASK
> (ftp://ftp.nask.pl/pub/hostcount/pl.output.gz) tych domen jest ponad 6700.
> Jak wyjasnic roznice brakujacych 2300 domen?! Poza tym jak wyjasnic ze
tylko
> dla home.pl ilosc domen wg. top100.pl jest wieksza niz ilosc podawana
przez
> NASK? Firma home.pl przygotowywuje top100.pl pod siebie, oszukujac
> wszystkich internautow :(

Poczytaj sobie czlowieku jak to wogole dziala i co biora jedne statystyki
pod uwage a co drugie.
One nie działają identycznie. A ty toczysz piane mam wrażenie w obronie
Netartu ze sa ciągle numer 2
na rynku.

> Czytalem ostatnio posty na webhostingtalk.pl
> (http://www.webhostingtalk.pl/hosting-about1420.html) z ktorych wynika ze
> dane na statystykidomen.pl sa weryfikowane przez czolowke rynku: NetArt
> (nazwa.pl), DomainMaker (domainmaker.pl), Consulting Service
> (rejestracjadomen.pl), AZ.pl (az.pl), Cybernetix (domeny.org).

No i juz jak widze dalej skresliles home.pl z "czolowych na rynku"
Podales link do strony i tam tez masz odpowiedz jak roznie dzialaja te
serwisy
ale widac nie chcialo sie czytac tylko toczyc piane.
Z Twojego linku cytat
"top100 podaje liczbe domen utrzymywanych na serwerach DNS providerow,
a statystykidomen.pl podaje liczbe zarejestrowanych domen przez partnerow
NASK
(te domeny moga byc utrzymywane zupelnie gdzie indziej).
Czyli tak z grubsza mowiac - na top100 patrzysz przy wyborze hostingu,
na statystykidomen.pl przy wyborze rejestratora domeny.
"
> Jak widze w przypadku top100.pl chyba tak nie jest dlatego pewnie autorzy
> moga sobie pozwalac na szachermacher danymi.

Raczej widac ze jestes zupelnym ignorantem tego co ludzie do Ciebie wyzej
pisali
dalej brniesz w slepa uliczke.

Zrozum w koncu z netart pokazuje np. statystyki delegowanych domen a nie tam
gdzie sa one utrzymywane.
Czyli jak sobie zarejestruje domene przez netart ale serwis umieszcze na
home.pl razem z obsluga
domeny. To statystyka netartu zaliczy domene dla siebie i statystyka top100
zaliczy domene dla siebie.
Poniewaz oba serwisy bazuja na innych danych bazowych.
Z oby statystyk wynika jedno, home.pl numer 1 w serwisach www a netart w
rejestracji domen.

Pamietaj też, że oba serwisy podaja suche fakty, ktore sa wiarygodne dla
każdej z nich
ale to sa tylko fakty.

M.