Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 13:46:17 MET DST

Marek Dyjor wrote:

> w złym świetle to sie sam pokazałeś
> reprezentując zachowanie na poziome chama i dresa.

Wolisz jak Ci z rządu w krawatach i "kulturalnie" mówiąc okradają cię
poprzez nakładanie ZUSów i.t.d. złodziejstw... niż tego kto przyjdzie
i powie - że tam są złodzieje? Twoja sprawa...

Ja tam wole kogoś kto mówi prawdę! Niezależnie JAK przedstawioną,
może faktycznie nieco za dużo wyzwisk pod adresem bobika posłałem
ale na pewno sobie na to załużył - za darmo to teraz nawet ochrzanu nie ma.

> Daj spokój przeproś powiedz że sie zapomniałeś i że pójdziesz
> drogą służbową aby wyjaśnić swoje wątpliwości co do kompetencji
> tamtego Pana.

Zapomniałeś? Prosze - przeczytaj list to zrozumiesz o co chodzi.
Sprawa była bardzo techniczna - ich ruch polegał na zmianie ip
w serwerach robiących backup dns.. to wszystko. ip od moich ns'ów zmieniłem
a tamte przechowywały stare dane. Rozumiesz to? Więc wystarczyło zmienić
ten wpis. Po co tu jakieś pisma?

No dobra - przejdźmy dalej - niech będzie, że żąda potwierdzenia tego na
piśmie od kontaktu technicznego. Uznajmy, że na takie coś można iść, bo
gość - jak to określił w rozmowie telefonicznej musi mieć
"podkładkę" (ciekawe swoją drogą dla kogo i skąd takie słownictwo... :) ).
Bobik jednak zarządał pism od wszystkich klientów na te domeny... co jest
technicznie trudne bo tych domen jest dużo a bobikowi się to uwidziało
nagle... a przecież tym klientom leżały usługi - bo dwa z czterech dns'ów
leżały z winy właśnie BOBIKA!

> Na razie to straciłeś twarz.

Raczej Ty - wykazując sie brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem.

PS. Jak miałoby być zatytułowane takie pismo jakie mieliby napisać Ci
ludzie? przecież nie mogą napisać "zgadzamy się na zmiany proponowane przez
pana XYZ..." bo przecież takie pismo już istnieje - tam gdzie ustanawiają
mnie KONTAKTEM TECHNICZNYM. Teraz rozumiesz w czym rzecz?

--
Krzysztof Antoń