Re: specjalista

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 20 May 2005 - 01:50:40 MET DST

Krzysztof Oledzki pisze:

> Jest to jedyne rozwiązanie, kiedy nagle pojawia się tłum 10 tysięcy
> włamywaczy. Twój problem właśnie na czymś takim polega. Oczekujesz, że
> spwcjalnie dla Ciebie przyjedzie policja ze wszystkich okolicznych miast?
> ;) E, lepiej zamurować te okna i przeczekać, starty mniejsze.

MSZ to właśnie dział bezpieczeństwa jest policją w tej analogii.

> Robią. Wiele razy prosiłem o zablokowanie konkretnego IP albo konkretnych
> portów. Działa bez problemów

Blokowanie czegokolwiek w obrębie dst z powodu ataków z zewnątrz jest z
gruntu złym pomysłem. Chociaż niestety jest praktykowane.

> Dlaczego? ACL na ICMP ECHO zakładają bez problemów. Testowane ;)

Zależy na kogo sie trafi. Mi kiedyś jeden ze 'specjalistów' nie chciał
zalożyć, bo jak już kiedyś chyba wspomniałem stwierdził, że nie będę mógł
wtedy pingować.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl