Re: specjalista

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 01:28:35 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> wrote:

> To nie jest żadnym rozwiązaniem, nie oszukujmy się. :) To tak jakby
> przeciwdziałać włamaniom do sklepu z 50 oknami zamurowując te, przez które
> ktoś się włamał. Fakt, przez to samo się nie włamie, ale któż rozsądny
> będzie liczył na to, że złodziej będzie wystarczająco głupi żeby nie
> skorzystać z innego?
Jest to jedyne rozwiązanie, kiedy nagle pojawia się tłum 10 tysięcy włamywaczy.
Twój problem właśnie na czymś takim polega. Oczekujesz, że spwcjalnie dla
Ciebie przyjedzie policja ze wszystkich okolicznych miast? ;) E, lepiej
zamurować te okna i przeczekać, starty mniejsze.

> Albo z innej strony -- po co istnieje ten ich dział bezpieczeństwa? Nie do
> zgłaszania nadużyć jako takich, bo odsyłają z tym do abuse@. Nie do
> zgłaszania DDoS-ów, bo nic z tym nie robią.
Robią. Wiele razy prosiłem o zablokowanie konkretnego IP albo konkretnych
portów. Działa bez problemów

> Do zgłaszania ping -f? Też nie,
Dlaczego? ACL na ICMP ECHO zakładają bez problemów. Testowane ;)

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki