Re: Styk TPSA - LubMAN

Autor: Marcin Gontarz <NOSPAMmrg_at_nowanet.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 12:07:51 MET DST

> dlaczego kiepskie? moglbys uzasadnic?

Mój post nie jest atakiem na jakiegokolwiek operatora.
Przykre jest jedynie to że TPSA powoduje takie sytuacje że
stworzenie bramki bezpośredniej na "uczciwych" zasadach
wymiany ruchu jest praktycznie nie możliwe i styk 2 dużych
operatorów realizowany jest za pomocą trzeciego ;-)

> http://www.lubman.pl/cennik/
>
> domyslam sie, ze podany przez ciebie przyklad dotyczy klienta, ktory
> wykupil
> pakiet dom:
>
> "sieci TPNET - za pośrednictwem łącza zagranicznego, bez gwarancji
> przepływności. Jakość połączenia zależy od polityki ruchu stosowanej przez
> TP
> S.A. (Istnieje możliwość wykupienia bezpośredniego łącza do TPNET. W tym
> celu
> prosimy o kontakt z Działem Handlowym.)"

Tak tak wiem czytałem ... ate to nie zmienia faktu że polityka ruchu jest
 poprostu bezsensowna. Ciekawe jak by to wyglądalo jak by AtMan ruch np do
futuro realizował przez Francję ;-). A do telepsa przez Austrię ;-).

Pozdrawiam.

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134