Re: Styk TPSA - LubMAN

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 19 May 2005 - 23:50:10 MET DST

Użytkownik Marcin Gontarz napisał:

> Mój post nie jest atakiem na jakiegokolwiek operatora.
> Przykre jest jedynie to że TPSA powoduje takie sytuacje że
> stworzenie bramki bezpośredniej na "uczciwych" zasadach
> wymiany ruchu jest praktycznie nie możliwe i styk 2 dużych
> operatorów realizowany jest za pomocą trzeciego ;-)

Uwierz mi gdybys to ty byl wlascicielem TPSA tez pewnie bys tak robil.

Temat walkowany wielokrotnie, ktos musi neostrady sponsorowac. Ot co.
Uczciwie by bylo - gdyby mozna bylo kupowac ruch do TPSA tylko w jedna
strone tzn. z TPSA do ISP, a ruch od ISP do TPSA - nie bylby
taryfikowany i na poziomie uzaleznonym od ruchu generowanego przez
klientow TPSA.

Jak juz kiedys wspominalem, dla mnie tez zaden interes kiedy srednio za
na kazdy 1 Mb/s ruchu wchodzacego - mam 2 Mb/s wychodzacego - gdzie 99%
to p2p i sieci zaczynajace sie na 80 (stare DSLe) i 83. DSLe/Neostrady i
  reszta. Zaden szanujacy sie operator bez styku
bezposredniego/posredniego do TPSA chyba nie da rady funkcjonowac (ze
wzgledu na klientow ktorzy do szczescia potrzebuja czegos wiecej niz P2P).

Tw. my tu gadu-gadu a TPSA zawija w te sreberka.

Pozdrowka.
Darek