Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: aknoT <aknot_at_usunto.elb.vectranet.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 08:46:31 MET DST

Dnia Wed, 11 May 2005 22:55:17 +0200, Tomasz Śląski napisał(a):
[ciach]
> Panowie, powoli. Sprawdzenie parametrów łącza powinno odbyć się do jakiegoś
> serwera stojącego w sieci danego prowajdera - przecież nikt przy zdrowych
> zmysłach nie zagwarantuje transferów na poziomie kontraktu łącza z
> _dowolnego_ serwera poza własną siecią! Po wyjściu z własnej sieci może się
> bowiem zdarzyć niemal wszystko, na co prowajder może mieć taki-sobie wpływ,
> nawet przy najlepszych chęciach.

Zaraz zaraz... Nie bojcie sie mnie uswiadomic, jezeli zle zrozumialem.
Prowider COKOLWIEK Sp. z o.o. ma siec w topologii 100BaseT, jednego hosta z
paroma wirtualkami np. www.cokolwieknet.pl, router.cokolwieknet.pl itp
podlaczony do ethernetu i do np. SDI. Provider COKOLWIEK jest wiec
ograniczony w tym co podaje jedynie przepustowoscia lokalnego ethernetu
(?), bo takiz jest dostep do serwerow w sieci providera.