Re: Cyberglina po polsku...

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 08:59:57 MET DST

Wed, 11 May 2005 19:11:30 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
<jakub.zukowski@gmail.com> napisał:

> Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Przedstaw jakieś fakty, coś
> konstruktywnego.
> P.S. Skończysz szkołę, założysz rodzinę, będziesz miał dzieci to może
> będziesz myślał inaczej.

w tym kraju marnuje się wystarczającą ilość publicznych pieniędzy, nie
widze potrzeby wydawania kolejnych na zaspokajanie potrzeb wywołanych
histerią ludzi którzy nie potrafią wychowywać swoich dzieci

PS. Szkołe skończyłem, pracuje, nie mam ochoty zakładać rodziny, wole
wydawać pieniądze na własne przyjemności.

--
futszaK
ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii