Re: Vectranet - transfery na papierze a transfery rzeczywiste

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 22:36:25 MET DST

aknoT wrote:

> Zaraz zaraz... Nie bojcie sie mnie uswiadomic, jezeli zle zrozumialem.
> Prowider COKOLWIEK Sp. z o.o. ma siec w topologii 100BaseT, jednego
> hosta z paroma wirtualkami np. www.cokolwieknet.pl,
> router.cokolwieknet.pl itp podlaczony do ethernetu i do np. SDI.
> Provider COKOLWIEK jest wiec ograniczony w tym co podaje jedynie
> przepustowoscia lokalnego ethernetu (?), bo takiz jest dostep do
> serwerow w sieci providera.

Przejaskrawiłeś sytuację i to strasznie, ale jeśli taki łonabi prowajder Ci
powie, że ma sieć 100BaseT to nie skłamie niestety i może Ci sprzedać dostęp
do _swojej_ sieci 100Mbps przemilczając najspokojniej w świecie czym dalej
łączy się ze światem. Oczywiście takie podejście uważam za nieuczciwe,
babolskie i szerokim łukiem omijałbym "dostawców internetu" co mniej lub
bardziej zręcznie wymigują się od odpowiedzi, czym/kim konkretnie łączą się
dalej w świat.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator