Re: Cyberglina po polsku...

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.supermedia.pl_at_nospam.invalid>
Data: Tue 10 May 2005 - 22:19:28 MET DST

"Mirosław Głaz" <glaz@mireg.pl> wrote:

> Jasne, a filmy kręci D*sney w De*amworks z udziałem animowanych
> postaci ...

Jest różnica między kupowaniem filmów a ściąganiem ich z sieci. To
drugie nie napędza pornobiznesu z udziałem dzieci. Co nie znaczy,
że to pochwalam, ale lepiej IMO ściągnąć film niż zgwałcić dziecko.

--
Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
Mam Windę do testowania dziur. <RusH> tak się nazywa oglądanie pr0n?