Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Kamil Raczynski <raczek_at_raczek.yupe.net>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 20:44:55 MET DST

Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> nakibordził(a):

> Nie do konca wiem o czym piszesz. Moj list wydaje sie byc caly,
> a pierwsze, zacytowane przez Ciebie linie to raczej element naglowkow,
> ktorych nie powinienes widziec (chyba ze specjalnie je ogladales,
> w kazdym razie ja ich z pewnoscia recznie nie wstawiam, ani "chcacy"
> ani "niechcacy").
Nie nie, nie chodzi mi o nagłówki (tzn. nie tylko).

> Byc moze Twoj newsreader ma problemy z czytaniem poczty zakodowanej
> zgodnie z MIME? Choc sam w Twoich listach wstawia deklaracje

Ależ wyświetlił poprawnie całą wiadomość. Zwróciłem tylko uwagę że w
nagłówkach miałeś po pierwsze:

A po drugie, jak zajrzysz w źródło wiadomości, to zobaczysz, że wiadomość
składa się z pięciu części. Charset ustawiony jest raz na ISO 8859-2, a raz
na ISO 8859-1. Pytam z czystej ciekawości, bo nie widziałem jeszcze
(przynajmniej w hierarchii pl.*) tak oznaczonej i zakodowanej wiadomości. I
ciekawy jestem dlaczego czytnik akurat w ten sposób odpowiedział. W zasadzie
ISO 8859-1 nie jest w pl.* dopuszczone. A skoro sam celowo tego nie
zrobiłeś, to znaczy, że z Twoim czytnikiem jest coś "nie teges"(?). Może
dlatego że odpowiadałeś na post napisany w UTF-8?

cross i FUT: pl.news.czytniki
(rozmawiamy o <m3d5ssyxli.fsf@defiant.localdomain>)

--
Kamil 'Raczek' Raczyński ----> http://kamil.b7net.pl/