Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 20:18:17 MET DST

Kamil Raczynski <raczek@raczek.yupe.net> writes:

> --=-=-=

> To takie pociachanie tekstu to Ci wyszło niechcący, czy tak miało być? A
> jeśli celowo, to po co?

Nie do konca wiem o czym piszesz. Moj list wydaje sie byc caly,
a pierwsze, zacytowane przez Ciebie linie to raczej element naglowkow,
ktorych nie powinienes widziec (chyba ze specjalnie je ogladales,
w kazdym razie ja ich z pewnoscia recznie nie wstawiam, ani "chcacy"
ani "niechcacy").

Byc moze Twoj newsreader ma problemy z czytaniem poczty zakodowanej
zgodnie z MIME? Choc sam w Twoich listach wstawia deklaracje

--
Krzysztof Halasa