Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Mon 18 Apr 2005 - 20:37:53 MET DST

Dnia pieknego 2005-04-18 o 20:18:17 osobnik zwany Krzysztof Halasa
wystukal:

> Nie do konca wiem o czym piszesz. Moj list wydaje sie byc caly,
> a pierwsze, zacytowane przez Ciebie linie to raczej element naglowkow,
> ktorych nie powinienes widziec (chyba ze specjalnie je ogladales,
> w kazdym razie ja ich z pewnoscia recznie nie wstawiam, ani "chcacy"
> ani "niechcacy").

faktem jest, ze odpowiadajac na twoj post musialem go posklejac bo
wiersze polamane byly w dziwny sposob i nietore bez znakow cytowania.
A i w naglowkach nie ma definicji charsetu.

tu przyklad :

są za to opłacani, a rola

czymś innym.

koniec przykladu

--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt zabija!.