Re: Allegro

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 18:50:45 MET DST

Użytkownik Jan Magnuszewski napisał:

> Ostatnio pracownik TKT reklamował firmę na polipie więc teraz jestem
> podejrzliwy, zwłaszcza gdy ktoś ich chwali ;)

Ta, no właśnie założyli. Jutro się dowiem czemu nie ma reva na tym
deeselu. W ogóle puszczam traceroute i jakoś w obrębie ich szkieletu
żaden adres nie wykazuje istnienia reva dopiero gdzieś tepsiane
zaczynają się rozwiązywać.
No ale po piętnastej nikogo kompetentnego nie da się w tej firmie
spodkać pod telefonem.
Oj mocno się zastanawiam czy nie zwrócić.

Jak dotąd we wrocławskich dslach Tepsy i Dialogu spotykałem podawanie
przepustowośći w warstwie IP a tu TKT prędkość 512 mi zapodało jako
synchronizację modemu i ftp zamiast 64 kB/s ściąga 54 kB/s tym bardziej,
że Dlinka podłączyli w trybie PPPoE a nie jak wszyscy PPPoA.

No i jak tu podpisać umowę? Drożsi od Dialogu, no niezadowolony jestem.

--
Olek