Re: wybor lacza, telenergo-exatel

Autor: bacek <przemyslaw.backiel_at_nospam.backiel.com.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 18:58:18 MET DST

> Do tej pory mieliśmy w kolejności Polpak (stary), Telenergo (Exatel)
> i w tej chwili trzecia firma (z litości nazwy nie wymienię).
>
> Co do jakości usług to w kolejności wymieniłbym
> Exatel, TPSA i xxx :)

o to mi mniej wiecej chodzi
ja mialem stare polpaki
mam nowe polpaki
ale jestem nimi ogranioczony
i mysle o exatelu
a ze mam do ich wezla blisko
wiec zastanawiam sie wejsciem do nich
a ze moge podejsc ethernetem, to jest juz dla mnie bardzo ok

pytanie tylko o ceny (moze byc na priva) jakie ceny za 1megsik Wam oferowali

--
pozdrofionka
bacek