Re: Allegro

Autor: Admin TVK Tel-Ka <admin_at_tvk.wroc.pl.invalid>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 23:51:39 MET DST

W artykule <d3jitq$mpl$1@nemesis.news.tpi.pl> Olek napisał(a):
[..]
> Jak dotąd we wrocławskich dslach Tepsy i Dialogu spotykałem podawanie
> przepustowośći w warstwie IP a tu TKT prędkość 512 mi zapodało jako
> synchronizację modemu i ftp zamiast 64 kB/s ściąga 54 kB/s tym bardziej,
> że Dlinka podłączyli w trybie PPPoE a nie jak wszyscy PPPoA.

Wiesz, jest to kwestia konstrukcji sieci w jakiej to robią.
Ponieważ wszystko to działa po Etherncie to oczywiste że użyli PPPoE
zamiast PPPoA. Telekomomy (Tepsa i Dialog) mają to pozapisane do
DSLAMów z portami ATM. Dodatkowo to właśnie przy PPPoA powinieneś mieć problem
z prędkością synchornizacji X i ruchem IP na poziomie 0.8*X

Przy PPPoE problem z prędkością nie powinen występować (prawie).