Re: m³odociany hosting

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 25 Mar 2005 - 20:02:15 MET

Fri, 25 Mar 2005 18:30:48 +0100, u¿yszkodnik Ryszard R±czkowski
<warschau@post.pl> napisa³:

> Absolutnie nie, chcê jedynie, aby nie by³ on reklamowany tam, gdzie ja
> lubiê czytywaæ.

ooooj Rysiu, nie chodz w takim razie tam gdzie takie rzeczy reklamuja,
a to ze ktos sie reklamuje nie oznacza przymusu kupowania od niego
czegokolwiek

> I takie argumenty zawsze lubi³em najbardziej. :D

niestety w tym momencie Twój przed¶piewca ma racje

> Ale¿ ja to doskonale rozumiem, jednak kiedy kto¶ o¶mieli siê skrytykowaæ
> us³ugi tego poziomu, to zaraz krzyk, ¿e chamstwo, arogancja.

jak komus nie odpowiada to przechodzi obok, jak zaczyna na to glosno
narzekac to oznacza ze prawdopodobnie szkodzi to jego interesom

--
futszaK
601061867