Re: m³odociany hosting

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 09:00:24 MET

Tue, 22 Mar 2005 18:35:19 +0000 (UTC), u¿yszkodnik Lukasz Trabinski
<lukasz@trabinski.net> napisa³:

> W³a¶ciwie nie mam w zwyczaju przerzucaæ siê linkami, ale zrobiê tutaj
> wyj±tek. Wyj±tkowo dobry artyku³, rzec mo¿na by, ¿e traktujacy o
> problemach polskiego internetu i przewijaj±cych siê tu w±tkach o znikaj±cych
> domenach, telefonach z yahoo/google itd. :)

jak dla mnie autor w/w artykulu promuje poglad "fajnie by bylo gdyby
wszyscy byli piekni, mlodzi i bogaci" potepiajac tych ktorzy swiadcza
uslugi hostingowe bez prowadzenia dzialalnosci gospodarczej.

Internet to wole medium i oby takim pozosta³, nie ma obowiazku
sprzedawania jak i kupowania hostingów za 5z³, za¶ powodzenia ¿ycze
tym ktorzy uwa¿aj± ze da siê wytepiæ tych co oferuj± w Sieci uslugi
bez prowadzenia dzialalnosci gospodarczej. Szanse sa mniej wiecej
takie jak zabrac prawo jazdy tym ktorzy przekraczaja dozwolon±
przedko¶æ bo przeciez oni tez ³ami± jakies prawo.

Niestety z³o tkwi jak zwykle na górze, w¶ród naszych ustawodawców
którzy utrudniaj± prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej wlepiaj±c
obowi±zek p³acenia ZUSu w sta³ej wysoko¶ci niezaleznie od tego czy
firma przynosi straty czy zyski. W takim uk³adzie pryszczaty
liniuxiarz (dajmy na to pe³noletni) nie za³o¿y dzialalnosci aby
dorobiæ 200z³ do kieszonkowego gdyz kosztowa³oby go prawie 1000z³ za
miesi±c czyli by³by kilka setek miesiêcznie do ty³u.

--
futszaK
601061867