Re: m³odociany hosting

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Thu 24 Mar 2005 - 03:08:49 MET

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> w
artykule <news:d1ska7$v1h$1@opal.icpnet.pl> pisze:

> Lukasz Trabinski <lukasz@trabinski.net> napisa³(a):
> Nic siê nie stanie je¶li dyskusja zejdzie na boczny tor, tym bardziej,
> ¿e to tylko kilka postów. Ponadto uwagi Andrzeja s± s³uszne.

Szkoda gadaæ, to w³a¶nie jest przyk³ad "m³odocianego hostingu". Ladmin na
linuchu uwa¿a za punkt honoru zmieszaæ z b³otem ka¿dego windziarza, który mu
wejdzie w drogê.
Zwracanie uwagi, ¿e windziarz ma racjê, to ju¿ ¶miertelna obraza dla ka¿dego
linuksiarza. Teraz nie przepu¶ci ¿adnej okazji, ¿eby wycyckaæ frajerów,
którzy umiej± tylko klikaæ i trzeba za nich prze¿uwaæ papu do postaci
tinyurl.

Najgorsze jest to, ¿e £ukasz wcale nie jest ladminem.

--
Andrzej P. Wo¼niak  uszer@pochta.onet.pl  (zamieñ z<->h w adresie)