Interia.pl chce ukraść moją domenę?

Autor: Tomasz Zdanowicz <zdaniu_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 17:08:36 MET

Witam Szanownych Państwa.

Niecałe dwa lata temu postanowiłem sobie zarejestrować domenę jasne.com
Wybrałem wówczas jako swojego usługodawcę Interię, a jak się okazało
pośredniczyła temu jeszcze firma BeeProvider bodajże. Wtedy odbywało się
wszystko bez najmniejszego problemu, byłem informowany jak należy itp.

Po jakimś czasie, jak zauważyłem Interia sama zajęła się obsługą domen, ich
rejestracją i tym podobnymi sprawami. Rok temu, przedłużenie domeny obeszło
się bez jakichś specjalnych problemów. Jednak w tym roku zwątpiłem w jakąś
obsługę klienta przez domeny.interia.pl, a zaczęło się to tak:

Żeby uniknąć jakichkolwiek problemów z płatnościami i tym samym ew. stratę
domeny 1go marca br. zapłaciłem za przedłużenie domeny jasne.com mTransferem.
Co ok. dwa dni sprawdzałem sobie, czy już przedłużono ważność domeny, za
każdym razem jednak nadal widniała data 13go marca 2005, i tak..

Trzykrotnie próbowałem wyjaśnić sprawę telefonicznie, próbowałem to także
zrobić drogą e-mail. Oczywiście w międzyczasie nikt nie raczył mnie
poinformować, że interia chce przenieść domenę z joker.com do Wild West
Domains, Inc., sam uzyskiwałem informację czemu przychodzą monity dotyczące
zezwolenia na transfer domeny od jednego do drugiego registera. Kolejne
zaniedbanie, czy celowe działanie?

Próbując uzyskać informację, czy napewno pieniądze z mTransferu dotarły,
podając nr zlecenia, zostaję poinformowany, że to płatność...
2zł SMSem.. po próbie wyjaśnienia sprawy zostaję zbywany, że to ktoś od
"płatności", a to ktoś od "przedłużeń" zajmie się moją sprawą i zostanę
poinformowany co jest grane.. i oczywiście.. NIE UZYSKUJĘ ŻADNEJ INFORMACJI!
(Komuś chyba naprawdę się domena spodobała?)

Dzisiaj wysłałem kolejnego e-maila, o podobnej treści i prośbie wyjaśnienia.
Nie próbuję nawet dzwonić, bo niestety siedzą na BOKu osoby niekompetetne i
nieumiejące odpowiedzieć na moje pytania.

I teraz mam pytanie do Was drodzy użytkownicy, co mi radzicie? W jaki sposób,
w przypadku utraty domeny mogę dochodzić swoich racji? Proszę o pomoc, bo
jeszcze nie miałem okazji się znaleźć w tak niemiłej sytuacji. Z góry dziękuję.

--
Tomasz "zdaniu" Zdanowicz