Re: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.

Autor: twix <snikers_at_niemam.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 21:35:47 MET

> A najlepsza przygode mialem rozwiazujac umowe o dzierzawe
> pary miedzianej. Pisalem rozwiazanie umowy 4 razy do tego
> 2 reklamacje o braku odpowiedzi a potem 1 reklamacje do braku
> odpowiedzi na reklamacje ..... paranoja ... druty byly nie
> uzywane a tpsa wysylala przez nastepne 2 lata faktury.
> 2 lata od daty zlozenia pierwszego rozwiazania.

Chyba troche NTG, ale mam podobna sytuacje.
Trzy lata temu kupilem SDI, od okolo roku nie uzywalem tego sdi i 6 miesiecy
temu zrezygnowalem z tej uslugi czyli oddalem modem do tpsa oraz podpisalem
rozwiazanie umowy z SDI (rezygancje).
Rachunki przychodza do dnia dzisiejszego. Ostatnio placilem tylko czesc
rachunku (bez abo. za sdi) to teraz przyszlo do mnie pismo ze mi odlacza
telefon jak niezaplace za SDI (z ktorego juz dawno zrezygnowalem) heh. chyba
maja ladny balagan u siebie