Re: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 22:22:11 MET

twix <snikers@niemam.pl> wrote:

> Chyba troche NTG, ale mam podobna sytuacje.
> Trzy lata temu kupilem SDI, od okolo roku nie uzywalem tego sdi i 6 miesiecy
> temu zrezygnowalem z tej uslugi czyli oddalem modem do tpsa oraz podpisalem
> rozwiazanie umowy z SDI (rezygancje).
> Rachunki przychodza do dnia dzisiejszego. Ostatnio placilem tylko czesc
> rachunku (bez abo. za sdi) to teraz przyszlo do mnie pismo ze mi odlacza
> telefon jak niezaplace za SDI (z ktorego juz dawno zrezygnowalem) heh. chyba
> maja ladny balagan u siebie

Za zdjete telefony dostawalem faktury dwa lata. Najlepsze bylo to, ze w
tym samym miesiacu dostawalem fakture i jednoczesnie korekte do zera
takiej wystawionej szesc miesiecy wczesniej.

Ale przynajmniej nie bylo czego odlaczyc, bo byly zdjete :)

Za to firma Intrum Szukanie Frajera dzwonila do mnie w 2004 w sprawie
faktury z 1999. Nawet nie chcialo mi sie sprawdzac, ale pewnie
zaplacilem. Podalem im komorke - po dluzszej i drozszej rozmowie zapytalem
czy maja dosc paluszkow, zeby doliczyc sie przedawnienia. Rozmowa byla
zabawna, cytowalismy cobie KC, nawet mam nagranie, ale niestety ostatnia -
policzyli pewnie.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 35. Collect potatoes.  Paint faces on them and give them names.  Name