Re: TPSA siłą i kłamstwem chce utrzymać abonentów.

Autor: Marcin Gontarz <NOSPAMmrg_at_nowanet.pl>
Data: Sat 12 Mar 2005 - 19:02:41 MET

Mi w grudniu 2004 dowalili 2000 zł za dsla
bo zapomnieli robic to przez 4 poprzednie miesiace.
Nie przysłali mi faktur bo chcieli mnie zmusic zebym
wystapil o duplikaty w styczniu ( chyba nie wiedzieli
jak to wyfakturowac bo ktos dal dupy ze nie fakturowali od
czasu aktywacji dsla )

A najlepsza przygode mialem rozwiazujac umowe o dzierzawe
pary miedzianej. Pisalem rozwiazanie umowy 4 razy do tego
2 reklamacje o braku odpowiedzi a potem 1 reklamacje do braku
odpowiedzi na reklamacje ..... paranoja ... druty byly nie
uzywane a tpsa wysylala przez nastepne 2 lata faktury.
2 lata od daty zlozenia pierwszego rozwiazania.

O pomste do niebios to wszystko wola ...

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134