Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Łukasz <lukasz_at_borek.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 00:21:40 MET

No to na tym zakończymy twoje głupie rozważania - zadzwoniłem do księgowej i
okazało się że księgowośc prowadzona jest na zasadach jak zakłada nowa
ustawa. Jedyne w czym się poyliłem to to że już od roku nie prowadzimy KPiR.
Głupio rozważasz, bo z ceną obsługi to niesie cię daleko daleko poza granice
zdrowego rozsądku a co dopiero faktycznej ceny. Moja księgowa całą swoą
robotę wykonuje za mniej jak 1500 zł i mieszczą sie w tym jeszcze
fakturowania, bilanse i różne inne usugi...\\

Tak więc życzę zdrowia...