Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Łukasz <lukasz_at_borek.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 00:14:30 MET

No i jednak okazało się że prowadzę pełną księgowość i pani księgowa nie
widzi w tym nic trudnego. Księgi przychodów i rozchodów były na początku ale
teraz to bez sensu bo za dużo operacji... Poza tym ja się cieszę, bo jak to
się stanie powszechne to wytnie raz dwa trochę neostradowców i dzieciaków a
i usługi księgowych potanieją do poziomu zwykłego pracownika biurowego.