Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 23:58:58 MET

Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:

> Wiesz, ten plus w zestawieniu z dodatkowymi powiedzmy 2000 zł miesięcznie
> jest jakby... malutki ;)

To jest dodatkowe *przynajmniej* 2kzl miesiecznie + biegly *przynajmniej*
1kzl miesiecznie (po rozlozeniu), wiec jest *przynajmniej* 3kzl
miesiecznie wiecej :)
W praktyce z 5kzl miesiecznie.

> W każdym razie poraża mnie niewiedza na ten temat wśród ludzi, którzy
> prowadzą działalność. Jak można nie odróżniać KPiR od KH?

A to swoja droga. Nabijamy sie z urzednikow, a tu prosze :)

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 38. Keep a vacuum cleaner in the middle of the room.  Look at it with