Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Samotnik <samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 18:13:52 MET

<lukasz@borek.pl> napisal(a):
> I o co tyle szumu - ja prowadzę pełną księgowość odkąd pamiętam i nie
> powoduje to wcale zwiększenia kosztów, nie stawia mnie na skraju bankructwa
> a prowadzenie w prawidłowy sposób księgi przychodów i rozchodów to chyba nie
> taka straszna uciążliwość...
>
> Zanim zaczniecie znów głupio protestować pomyślcie o korzysciach jakie
> niesie takie rozwiązanie.

A Ty, zanim zaczniesz głupie posty na usenet pisać, musisz zrozumieć, że
pełna księgowość to właśnie nie księga przychodów i rozchodów, tylko księgi
handlowe. A teraz telefon w łapkę i zapytaj, za ile to biura rachunkowe pociągną.
Koparka Ci opadnie, bo to jest tak z 10 razy tyle, ile biorą za Twoją
KPiR.

Dodatkowo KPiR można poprowadzić samemu, a KH to już wyższa szkoła jazdy
niestety.

Ech, te nasze polskie biznesmeny... Nawet nie wiedzą jak się rozliczają z
fiskusem, a potem wielki płacz, że urzędy nie dają żyć.

P.S. Odpowiada się pod postem i wycina cytaty.

--
Samotnik