Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu

Autor: Łukasz <lukasz_at_borek.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 15:21:37 MET

I o co tyle szumu - ja prowadzę pełną księgowość odkąd pamiętam i nie
powoduje to wcale zwiększenia kosztów, nie stawia mnie na skraju bankructwa
a prowadzenie w prawidłowy sposób księgi przychodów i rozchodów to chyba nie
taka straszna uciążliwość...

Zanim zaczniecie znów głupio protestować pomyślcie o korzysciach jakie
niesie takie rozwiązanie.

Pozdrawiam