Re: Onet plejer !!!

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 12:25:02 MET

Szymon Sokół napisał(a):
> Inaczej: dlaczego akurat jakiś badziewny wynalazek Onetu ma być tym
> problemem, a nie tysiące innych stron, z których nie da się (albo wcale,
> albo bez uszczerbku na zdrowiu) skorzystać za pomocą przeglądarki innej niż
> IE?

Niech no pomyślę... niedawno ktoś przytoczył, ile odwiedzin posiada
serwis Onetu. Chociażby fakt, że "janek&marek spółka rolna" posiada
stronę, która uniemożliwia przeglądanie jej pod innymi przeglądarkami
niż IE, niewiele obchodzi zacną część internetu.

Po drugie - primo! - jest to serwis, w którym płaci się, aby móc
posiadać dostęp do zasobów (tak wywnioskowałem z wątku). To już
deklasuję MASĘ stron/serwisów/ettecera, które pełnią jedynie funkcję
informacyjną.

Osobiście pierwszy raz słyszę coś nt. serwisów umożliwiających
zakupienie muzyki w formacie mp3, działających na szeroką skalę po
Polskiej stronie Internetu. Czyżby onet-prekursor?

Może autor wątku miał dobre intencje.