Re: Onet plejer !!!

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 12:28:48 MET

januszek napisał(a):

> No tak, ale to problem onetu a nie Internetu...

Jeżeli Onet dostarcza content dla szerokiej części polskiego Internetu,
jest to w pewnym sensie problem polskiego Internetu. Nie tylko Onet, jak
w tym wypadku, ogranicza możliwość przeglądania swoich zasobów w taki
sposób. Miło byłoby mieć możliwość wyboru przeglądarki i innych narzędzi
(systemu!), nieprawdaż? A gdy ktoś nas zmusza, do korzystania z
konkretnych, komercyjnych narzędzi, jest to problem.
No właśnie, to jest, czy nie jest?