Re: Onet plejer !!!

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 09:51:53 MET

On Fri, 25 Feb 2005 09:40:41 +0100, ..::Michał::.. wrote:

> Dlatego ze juz ponad 12% ludzi w _Polsce_ surfując po _Internecie_ nie ma
> IE tylko inne programy : Firefox Opera itp.
>
> wystarczy taki powód?
> wg mnie to jest problem polskiego internetu.

Inaczej: dlaczego akurat jakiś badziewny wynalazek Onetu ma być tym
problemem, a nie tysiące innych stron, z których nie da się (albo wcale,
albo bez uszczerbku na zdrowiu) skorzystać za pomocą przeglądarki innej niż
IE?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O