Re: promocyjny FR w tp

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 15:13:46 MET

Sat, 5 Feb 2005 00:30:45 +0100, w <cu1169$3vh$1@news.onet.pl>, "Andrzej P.
Wozniak" <usher@f2virt.onet.pl> napisał(-a):

> Więc mógłby użyć zestawu chińskiego lub koreańskiego, prawda?

Nie -- odwrotnie -- skoro nie użył znaków o kodach >127, to nie ma znaczenia
czy wstawi sobie iso...-1 czy -2.

> Więcej niż Ty w ostatnim akapicie [1]

> Czytnik nie służy do wysyłania krzaków ani utrudniania życia innymi
> sposobami.
> Czytnik ma ułatwiać czytanie i wysyłanie...

No to tobie nie ułatwia, skoro utrudnia zacytowanie i napisanie wiadomości w
j.p. Zmień czytnik na lepszy, zamiast zwracać innym uwagę na _prawidłowe_
cytowanie.

> [1] Mało widziałeś. A jeszcze mniej zrozumiałeś.

Dużo widziałem. Z OE mam do czynienia na codzień i wiem jakim jest syfem.
Natomiast akurat ty wydajesz się bardzo mało rozumieć.