Re: promocyjny FR w tp

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 05 Feb 2005 - 15:16:28 MET

Sat, 5 Feb 2005 00:34:35 +0100, w <cu1169$3vh$2@news.onet.pl>, "Andrzej P.
Wozniak" <usher@f2virt.onet.pl> napisał(-a):

> I w ten sposób zmienisz dowolne kodowanie na dowolne? To chyba musi być
> klik połową klawiatury.

Nie, na dowolne muszę wejść w opcje, więc nie będą to 2 kliknięcia.
Producent mojego czytnika widać błędnie założył, że nigdy nie powstanie taki
upośledzony czytnik, który nie będzie w stanie prawidłowo zakodować własnej
wiadomości. Nie docenił Microsoftu :))

> Wolę jeździć maluchem niż dresiarskim umc-umc-umc.

Słusznie. I nie martw się -- kiedyś może wskoczyć na poziom lepszych czytników
:P