Re: promocyjny FR w tp

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 04 Feb 2005 - 22:26:13 MET

Fri, 4 Feb 2005 21:05:35 +0100, w <cu0m18$dmv$2@news.onet.pl>, "Andrzej P.
Wozniak" <usher@f2virt.onet.pl> napisał(-a):

> Napisz w iso-8859-1 poprawnie po polsku trzy poniższe linijki:
> xec zasnol
> źęć żąśńół
> ŹĘĆ ŻĄŚŃÓŁ

Po raz n-ty uświadamiam, że nie użył polskich znaków.

> Pod tym względem OE prezentuje się najlepiej ze znanych mi czytników.

ROTFL. Mało widziałeś.

> Zmiana zestawu znaków ze skopanego przez kogoś na poprawny tak, żeby dało
> się to przeczytać i zacytować w odpowiedzi, to najwyżej dwa kliknięcia.
> Czy Twój czytnik to potrafi?

Czytnik nie służy do poprawiania wiadomości, czytnik ma wiernie zacytować
poprzednika. U mnie byłoby to chyba ze 3-4 kliknięcia (by zmienić domyślny
charset), ale na szczęście ja używam czytnika do pisania (a OE do tego nadaje
się bardzo przeciętnie -- albo nawet wcale -- co zresztą było widać po liście
do którego się przyssałeś -- chyba tylko taki syf jak OE potrafi jednocześnie
oznaczyć posta jako 7bit i jako iso-8859-1...).